En solig dag

Idag har jag spenderat större delen av dagen åt att fläta ur min brors hår och när det väl var klart så skulle vi rakpermanenta det. Det blev ganska bra när vi hade rakpermanentat det men det är mycket hår som behöver klippas bort så det ska vi göra i morgon.

Efter allt med håret var färdig gick jag ut och la mig i den sköna solstolen och läste Vackra flickors lott.  Jag hade tänkt att försöka läsa ut det sista i boken men jag råkade somna och sov i ett par timmar istället. Det var nästa lika roligt som att läsa boken. Förstör inte varför jag somna för jag sov i 8 timmar i natt så jag borde inte ha behövt sova men men.

När jag hade vaknat bestämde jag mig för att jag skulle gå ut och gå en stund så jag satt på mig skorna och stoppade hörlurarna i öronen och promenerade iväg. Det var riktigt härligt att vara ute och gå i solen men det  blev väldigt varmt till och från men det gick bra ändå. Jag gick ända bort till Edsgatan(där vi bodde förut) och tillbaka hem oc hdet tog mig nästan en timme att gå så det är jag nöjd med.

Ikväll ska jag och Line titta på Dollhouse här hemma hos mig och det ska bli väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback