Förkyld

Jag har gått och blivit riktigt förkyld, så tråkigt. Det är extra jobbigt att vara förkyld när det är varmt ute också.  Idag har jag och Jacob varit ute och letat efter en tv till han och Elin. Det gick väl sådär men han hittade en som han gillade ganska mycket och den kostade bara lite mer än 5000. Sen köpte jag två album till mig och T och jag har gjort i ordning båda två men jag behöver bilderna från T's kamera innan allt kan bli klart.

Idag har jag även packat ner massa saker som  jag ska ha med vid flytten och jag inser att det blir en hel del.  Ska till Ikea och Bergvik med Matilda i morgon och köpa lite mer saker till lägenheten. Blir lite bestick och porslin men resten väntar jag med tills T följer med.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och det är riktigt mysigt att vara här. Min bror och mina plastsyskon är här så det är full rulle :) Mamma passade på att visa mig alla tyger som hon köpte idag i Borås och alla var jättefina. Vi kommer få världens finaste kläder till vår lilla kille!

Jag har märkt att lillkillen har börjat bli mer aktiv nu och nu kan man även känna när han sparkar utan på magen, det här helt underbart att känna!! Längtar så tills han kommer ut och nur är det bara 128 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback