Häljeboda och skogen

Idag så har jag varit i Häljeboda och titta på när T tävlade. Klockan 10 imorse blev jag hämtad av T:s mamma och pappa för att åka iväg till Häljeboda. T hade åkt dit vid 9 med sina träningskompisar så jag fick åka med hans mamma och pappa istället.

 Tävlingen började vid elva och då stod vi ett par hundra meter ifrån starten och tittade när alla människor startade. T låg långt fram i loppet redan från början och han lyckades hålla en bra placering hela loppet ut. Han sprang runt hela skiten(banan) på 28, något. Riktigt bra!! Efter loppet väntade vi ett tag på att T skulle bli klar och sedan åkte vi tillbaka till Arvika. Jag fick köra hela vägen hem men jag tror jag inte körde allt för dåligt :) Väl i Arvika stannade vi och åt mat och sen fick vu skjuts hem till lägenheten.

På eftermiddagen gick jag och T ut i skogen och plockade massa blåbär och vi hittade även lite kantareller(mums!!). Nyligen så åt vi empanadas som jag hade gjort och det blev riktigt lyckat för att vara första gången som jag prövade mig på att göra friterade empanadas. Blev inte lika goda som mammas men nu är ju hon kock då det kan ju förklara skillnaden.....

Skålen och ljus-grejerna vann jag på lotteri

Kommentarer
» Thomas

Maten vart riktigt lyckad =)

2009-08-01 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback