Lite arg....

Idag hade jag blivit lovad att få nycklarna till lägenheten men idag när jag kom ner till kontoret så hade M inte ens hämtat nycklarna från D och L. Hon sa att de hade lite kvar att fixa med lägenheten innan vi kunde få nycklarna så hon sa att jag kunde försöka få tag på D och fixa nycklarna nu under helgen eller vänta tills på måndag. Jag försökte få tag på D förut men han svarade inte på mobilen så nu skiter jag i det och hämtar nycklarna på måndag istället.

Så eftersom det inte blir någon flytt under helgen så ska jag åka till Kil i morgon och titta när T springer Kilterrängen. I morgon ska han springa 25 km och det ska bli spännande att se. Jag ska ta med mig min kamera och fota lite.

Idag hann jag även träffa Jacob en liten stund och det var trevligt =)

Kommentarer
» T

Kul att du kom och tittade på mig i Kil =)

2009-08-30 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback