Lördag 15/8

Just nu sitter och vilar mig lite. Jag har nyss varit på "stan" en snabbis och tittat. Det var marknad nere vid torget men jag hade ingen större lust att titta på vad som fanns där. Jag köpte nya trosor och tog ut pengar och sen gick jag hem igen. Det började spöregna precis när jag kom innanför dörren så det var tur att jag gick hem så jag slapp bli blöt.

Just nu är T i Edane och tävlar i ett 10.000meters-lopp. Hoppas att det går bra för honom. Det gick jättbra för honom i DM där han kom trea på 10.000 meter så jag tror att det kommer gå bra idag också.

Nu ska jag ta och äta lite lunch

Kommentarer
» Mr T

Tur att du inte blev blöt när du va ute älskling =)

2009-08-15 16:48:03
URL: http://julle1982.wordpress.com
» linn holm

då ska jag se till att du får de när jag skaffar det.. vet inte helt va jag ska ha för lösen serrö ;)

2009-08-16 15:22:14
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback