Måndag 10/8

Imorse jobbade jag 5 timmar och idag kände det riktigt segt och jag tror att det berodde på att jag var tvungen att vakna vid 5 imorse då T skulle gå upp. Efter att jag hade jobbat färdigt kom Jacob och hämtade mig. Skönt att jag kan få skjuts nu när "min" bil är på semester i Norge.  Jag och Jacob åkte hem direkt och jag slängde i mig lite mat för jag var vrålhungrig. Sen ringde jag Em och vi bestämde att hon(kanske) ska komma och hämta mig i morgon efter jobbet och så ska vi åka till Ikea, det ska bli skoj!

Ikväll ska jag åka hem till mamma och hålla henne sällskap och det ska bli skoj. Ska se om hon har sytt något nytt till lillkillen.

Igår hade jag tänkt att bebisen skulle vara aktiv så att ta skulle kunna känna honom men har verkade inte vara så sugen på att låta pappa få känna honom sparka. Han sparkade några gånger så att T kunde känna det men sen ville han inte sparka mer. Idag har han varit jätteaktiv hela dagen och det är ju så typiskt nu T inte är här och kan känna.

Idag ska T tävla i Örebro och jag hoppas att det ska gå riktigt bra för honom, både jag och lillkillen håller tummarna.

Kommentarer
» linn holm

javisst är den söt! längtar så tills jag får klä på bebisen den =D

2009-08-10 20:00:41
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback