Måndag 3/8

Idag har jag jobbat lite på morgonen och fram till förmiddagen och det gick bra men väldigt långsamt. Efter att jag hade jobbat bestämde jag mig för att åka och storhandla på Ica Maxi, jag behövde mat och var i närheten så jag tänkte att det var lika bra att passa på.

Idag kommer min storebror J hem och det ska bli jätteskoj att få träffa honom. Han ska bo här hemma hos mig tills slutet av månaden då han flyttar och då flyttar även jag. Blir trevligt med lite sällskap.

I morgon ska jag till barnmorskan vid 09:45 och det ska bli skoj. Barnmorska är min barndomskompis mamma och jag fick gå till henne den här gången för att Anneli har semester nu. Jag och T har kommit på några saker som jag ska fråga om. T kommer inte följa med imorgon eftersom han jobbar och det är svårt för honom att ta edigt från jobbet för att åka hit från Arvika för att vara med på ett möte som kommer pågå i cirka 20 minuter. Om jag har tur kanske min bror vill följa med till barnmorskan och hålla mig sällskap =)

 Här kommer en bild på mitt fling-paket som jag köpte idag, det är minst 2 gånger så stort som ett vanligt.



Kommentarer
» matilda

hej!

jag har en liten fråga, har du nåra speciella framtidsplaner? :) alltid kul att höra! läs om mina om du vill.

hoppas du får en jätteawesome kväll! :)

2009-08-03 19:28:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
» Mr. T

Så du har köpt flingor ja =) Hoppas det blir trevligt hos barnmorskan imorgon

2009-08-03 19:53:32
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback