Morgonpromenad

Idag vakande jag redan vid halv 6 och jag tyckte det inte var någon idé att ligga kvar i sängen så jag gick ut på en promenad. Det var väldigt fint ute och lagom varmt så det gick väldigt bra att gå. Jag hittade även lite kantareller som jag plockade. Det tog mig 45 minuter att gå 4 kilometer så det är jag nöjd med men det känns att jag börjar bli tyngre nu.

Nu ska jag gå ner och laga till mina kantareller och äta lite frukost.  Ikväll ska jag försöka lägga in bilder på allt det nya som jag ska köpa idag.

Kommentarer
» Fredman

Godmorgon! Väldans va mycket du skriver då! =) Ska ut på en cykel nu jag och sen direkt iväg och spela fotboll. Längtar tills imorgon när vi ses!

2009-08-08 09:09:39
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback