Onsdag 12/8

Den här dagen har varit en riktigt lugn dag och det var varit jätteskönt att bara slappa. Jag spenderade större delen av morgonen, förmiddagen och eftermiddagen med Jacob. Sen så åkte jag hem och fortsatte packa och fixade lite med en sak som jag ska ge T.

Jag har nyss tittat på förlossningskliniken och nu sitter jag och tittar på specialfall: riskförlossningar och det är väldigt intressant. Jag har även passat på att prata med min storasyster om förlossningar och hur hon upplevde sin förlossning. Ska bli spännande att se hur min kommer att bli. om några veckor så ska jag, mamma, Marita och T ha förlossningskväll och prata om allt som rör förlossningar. Det är verkligen lyxigt att ha en barnmorska i släkten som man kan fråga och få tips av!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback