På väg...

Sitter och väntar på att pappa ska komma så vi kan åka till Ikea. Vi ska köpa lakan, handdukar och lite annat till mig och T. Sen ska han hjälpa mig med att handla mat.

Är ganska trött just nu, jobbade 5 timmar imorse och tempot idag var högt vilket resluterade i att jag var helt slut när jag åkte hem.  När jag kom hem hade jag fått brev från min barnmorska om föräldarutbildningen på Rud men eftersom vi ska byta vårdcentral så ska jag ringa till henne i morgon och se till att hon ordnar så att vi kommer med i föräldragruppen på Gripen istället.

Ikväll ska jag försöka lägga upp bilder på sakerna jag har köpt och nya bilder på magen :)

Kommentarer
» Kristin

stamkund på IKEA lr? hihi

2009-08-18 11:46:40
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback