Sömnparalys och packning

Inatt har jag inte sovit så många timmar men jag känner mig ganska pigg ändå. Gick upp vid 5 och satte mig och tittade på tv en stund och åt frukost. Sen gick jag och la mig igen och lyckades somna och sov i cirka 1 timme. När jag skulle vakna så drabbades jag av sömnparalys och det var inte alls roligt. Var ett tag sedan det hände så jag hade nästan glömt bort hur det kändes och att få återuppleva det var inte skoj.

Vid 10 ringde jag till Gripen för att ta reda på om det fann någon möjlighet för oss att få börja gå hos en barnmorska där istället eftersom det blir närmare för oss. Tyvärr så hade barnmorskan som har hand om Herrhagen väldigt få tider så hon som jag pratade med tyckte att jag skulle gå kvar på Rud. Så nu fortsätter vi på Rud.

Just nu håller jag på att packa men det går väldigt segt och det är inte så skoj. Har som mål att bli klar med allt i mitten av nästa vecka. Tänkte börja flytta in lite saker redan nästa fredag och resten får vi ta helgen där på. Ska bli så skönt när vi har flyttat in allt i lägenheten!
Saker som jag och pappa köpte igår






En bild på magen


Kommentarer
» T

Fina grejer du handlar =)

2009-08-18 20:55:17
URL: http://julle1982.wordpress.com
» Matilda

Vad bra att du tycker det älskling =)

2009-08-18 22:14:31
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback