Söndag

Idag har det varit en riktigt lugn dag. Vi gick upp hyfsat sen och satt och latade oss en bra stund innan vi orkade göra i ordning frukosten. Sen satt vi och tita på Little Britain och i ett par timmar och det var väldigt roligt.  Till lunch stekte vi upp kantarellerna vi plockade igår och det var riktigt gott! Sen tittade vi på en film och bara tog det lugnt.

Vid halv fyra tiden åkte jag med länståget till Karlstad och hälsade på mamma en stund och Emelie , Thomas och mormor var även där för att fira mamma. Sen vid 18-tiden fick jag skjuts hem till huset och nu sitter jag här och tittar på tv. Känns så tråkigt att vara utan Thomas men vi får ju träffas snart igen så jag får försöka klara mig till dess.

Jag har börjat titta på saker som vi behöver köpa till lägenheten och bebisen och det är inte jättemycket som behövs utan det mesta har vi redan. Idag fick jag reda på att vi ska få en vagga av Lars och Marina och det är väldigt snällt att vi får den. så nu behöver vi inte köpa en spjälsäng förrän i mars-april. Fick låna en Ikea-katalog av min svärmor så den har jag suttit och tittat igenom och hittat det mesta vi behöver så nu får vi bara åka iväg och köpa det.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för i morgon ska jag upp och jobba...

Kommentarer
» Fredman

Så du kallar mig vid namn nu =)

2009-08-02 21:29:39
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback