Torsdag 27/8

Idag så gick jag upp klockan 8 för jag skulle väg till Vårdcentralen vid 9.  Sen cyklade jag hem igen och fortsatte med packningen och jag blev nästan färdig med allt. Jag har lite lakan till bebisen som jag ska hämta från vinden, alla mina skor ska packas ner och även alla mina jackor men det tänkte jag slänga ner imorgon.

Sen så gick jag till Igelkotten och var där en stund och det var jättemysigt. Det var inte så många barn kvar när jag kom men det var skoj ändå. När mamma hade slutat åkte vi ut till Illanda och köpte en ny madrass till vaggan och så visade jag vagnen som vi ska beställa om ett par veckor.

Ikväll ska jag bara vila mig och ladda inför flytten som påbörjas i morgon. Så från och med kl 3 i morgon är jag och T Herrhagsbor  :)

Kommentarer
» linn holm

va blire för vagn ? =)

2009-08-27 22:35:41
URL: http://linnholm.blogg.se/
» linn holm

nej jag tycker nog nästan att det är bättre att dom sticker utan att säga något för annars spänner jag mej när dom säger ifrån .



aha! jo men grizzlyn vet jag att är bra !



tack! jag är riktigt nöjd med vagnen =D

2009-08-28 17:22:13
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback