En trött mamma...

Nu är jag helt slut efter julaftonskvällen. Vi började dagen med att äta frukost hemma hos min pappa och det var väldigt mysigt. Efter frukosten och ett besök hos grannen satte jag i gång och gjorde apelsinris som blev riktigt gott! Vid 14-tiden packade vi in oss i bilen och åkte upp till Forshaga för att träffa min pappas släkt.

I Forshaga åt vi god mat och jag och Jacob delade ut lite julklappar innan vi skulle åka vidare. Innan vi åkte var jag lite fundersam på hur det skulle gå med Filip och alla hundarna men det gick jättebra. Efter paketutdelingen åkte vi hem till mor på Hammrö och forsatte firandet med resen av släkten.

Klockan halv 12 började folket dra sig hemåt och då valde jag och Filip att lägga oss. Jag har inte varit uppe så länge sen Filip kom men det gick bra än då. Jag tänket att jag skulle sova ut men jag vaknade tidigt och Filip med...

Idag har vi jag, mamma och Filip storstädat så det ska vara fint när Thomas kommer hem i morgon så nu är jag helt slut.

Nu ska jag ta och gå ner till Filip igen och se om han har börjat vakna till liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback