Fullt upp...

Den här veckan har jag haft fullt upp så jag har inte haft tid eller ork att blogga. I tisdags lyckades jag och Filip ta oss iväg till Arkiv centrum och det blev en riktigt lyckad utflykt. Jag hoppas att vi ska kunna ta oss dit igen inom en snar framtid :)

Igår hade jag en väldigt trevlig dag, det började med en fika på stan med Matilda, Bernadette och hennes dotter. Efter fikat gick jag och Matilda till banken och fixade med lite saker och sedan gick vi en kort stund på stan. På eftermiddagen kom Jacob hit och det var väldigt trevligt.

Igår berättade Matilda att det har öppnat en afrosalong här i Karlstad, ÄNTLIGEN!!! Den heter Mians Boutique och ligger på Norrstrand. Så jag, mamma och Filip ska försöka ta oss dit under helgen och köpa lite saker och boka tid för att få min kalufs fixad!



Kommentarer
» Matilda

Vi gjorde ett riktigt bra detektivarbete som hittade salongen tycker jag :D

2009-12-11 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback