En regnig torsdag

Idag har det regnat hela dagen så jag har hållit mig inne. Jag passade på att göra den här dagen till en städdag. När jag började med städningen var jag väldigt pepp men när jag väl hade börjat städa så kändes det som om det blev stökigare än vad det var innan jag började.  Passade på att slänga massa saker som jag inte behöver och det är lättare att göra det nu än när jag ska flyttstäda.  Efter många timmars städande blev sovrummet färdigstädat och ommöblerat!! Sen så blev det en snabb städning av resten av huset och så passade jag på att tömma kylen på gammal mat.

Natten till idag var en riktigt jobbig natt. Jag drömde mardrömma hela natten och när jag vaknade hade jag jätteont i nacken av någon konstig anledning. I natt så drömde jag om att jag åkte buss till Norge och så såg det ut som vägarna vi åkte på när vi var på Cypern. Helt plötsligt körde busschauffören ut för en brant kant och rakt ner i vattnet. När jag insåg att vi var i vattnet och att vi antagligen skulle drunkna började jag leta efter en hammare att krossa rutan med. Först hittade jag ingen men efter att ha letat och frågat andra på bussen hittade jag en. Sen började jag hamra på rutan men den ville inte gå sönder och jag fick panik för jag insåg att luften började ta slut och att jag skulle dö. Sen så lyckades jag på något sätt slå sönder rutan och simma ut och även de andra som var med på bussen kunde ta sig ut.

Har märkt att jag har drömt mer om att dö och döden sen jag blev gravid men tydligen ska det vara normalt enligt Marita(som är barnmorska) .

Bilder på det nystädade sovrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback