Flodhäst

Igår när jag skulle gå och lägga mig kunde jag inte tänka på något annat än att jag ser ut som en flodhäst och det var även det första jag tänkte när jag vaknade. Hela morgonen prövade jag massa kläder för att hitta något som får mig att se ut som en människa och inte en flodhäst men jag hittade ingenting. Ett tag så övervägde jag att stanna inne resten av mitt liv eller börja använda en svart sopsäck. Till slut så fick det bli ett par jeans och tröjan jag köpte igår och när jag ska gå ut sen så tänker jag ha den största jackan som jag hittar!

Snart kommer älsklingen hit och ikväll ska vi gå på Brüno och äte ute på något trevligt ställe.  Det ska bli jättemysigt och jag längtar jättemycket efter T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback