Fredag 3/7

Idag vaknade jag tidigt igen och idag kände jag mig riktigt utvilad. Jag bestämde mig för att låna mammas cykel och cykla ner till sjön för att ta ett morgondopp. Det var jätteskönt i vattnet och det var härligt att få simma lite, kändes att det var bra för ryggen.  När jag cyklade till och från sjön lyckades jag bli åksjuk av någon konstig anledning, det har aldrig hänt förut. Idag ska jag i alla fall få postafen så att jag kan åka tåg till älsklingen i helgen.

Jag har tänkt att försöka åka ner på stan och köpa lite nya kläder snart för inget passar längre eller leta reda på svarta sopsäckar att klä mig i. Får se hur jag gör men nu ska jag sätta mig på altanen och äte lite melon.



Kommentarer
» Trogen läsare

Haha blev du åksjuk av att cykla? Du får gärna lägga ut en bild där du har en sopsäck på dig :D

2009-07-07 18:38:47
» Matilda

Ja faktiskt :( Kanske lägger upp en sån bild senare ;)

2009-07-09 21:51:29
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback