Fredag

Idag så började dagen med att min mor kom hit vid halv tolv  så att vi kunde titta på bebiskläder. Det fanns inte så jättemycket kläder som jag kan använda till våran bebis men lite fanns det i alla fall. Efter att vi hade tittat på kläder åkte vi iväg och åt lite mat innan vi begav oss till KöpBarnvagn för att titt på barnvagnar.

Jag hittade en barnvagn som jag tror skulle passa oss bra men jag måste ta med T och titta på fler barnvagnar innan vi bestämmer oss. När jag pratade med pappa om barnvagn så tyckte han att vi absolut ska skaffa en Baby Jogger så att vi kan vara ute och springa med bebisen.

Efter att vi hade tittat färdigt på barnvagnar åkte vi vidare till Kikabo för att titta på bebiskläder och mammakläder till mig.  Jag köpte den här tröjan på Kikabo.




 

Kommentarer
» Matilda

Klart ni ska skaffa en Baby Jogger, det föreslog jag ju för länge sedan! :D

2009-07-11 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback