Hemma igen

Äntligen hemma! Efter ett par härliga dagar i Glaskogen är jag äntligen hemma. Det har varit jätteskönt i skogen om man bortser från det dåliga vädret.

Vi började med att paddla från Lenungshammar till ett vindskydd som låg i St.Gla och där stannade vi över natten och vi fick även sällskap av ett gäng tyskar. På söndagsmorgonen paddlade vi iväg till Älgön där vi spenderade natten. Vi slog upp vårt tält och lastade in allt i det och det blev väldigt trångt! Sen begav vi oss ut på en liten fisketur och jag blev väldigt blöt för jag hade inga regnbyxor. Sen när vi kom tillbaka till tältet åt vi och sen sov vi i tre hela timmar!! På eftermiddagen tog T kanoten och paddlade över till vindskyddet för att hämta ved och jag stod och tittade på honom med kikaren hela tiden, jag var extremt orolig för att han skulle välta omkull med kanoten och drunkna... Men som tur var kom T tillbaka!

Idag så packade vi ihop allt och åkte från Älgön till Lenungshammar och lämnade tillbaka kanoten och åkte hem. Jag tyckte att turen var riktigt rolig och lyckad och jag hoppas att T inte tyckte att jag var allt för jobbig att ha med. Till nästa kanottur kan jag träna upp mig så blir det ännu bättre och så ska jag även se till att inte vara gravid då så jag orkar lite mer!


Kommentarer
» Fredman

Det va underbart att paddla med dig och du va inte alls jobbig!

2009-07-20 18:48:30
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback