Konstiga drömmar

I natt har jag haft jättekonstiga drömmar och så har jag haft kramp i mitt ben till och från så det har varit en ganska jobbig natt.  Större delen av natten drömde jag om att min familj ville döda mig och att jag försökte fly. Sen vaknade jag vid 3-tiden och låg vaken ett tag och funderade på massa olika saker men sen lyckades jag somna om.

I dag gick jag upp klockan 8 så att jag skulle kunna plocka upp allt från kanotturen och städa lite i köket och rensa kylskåpet och lite annat tråkigt. Det gick väldigt fort att få ordning på allt så jag gick och la mig på sängen en stund och låg och kände hur lillkillen låg och sprattlade och hade sig i magen.

Idag ska jag och mamma på stan och shoppa lite och äta lite mat och det ska bli jättemysigt! Jag ska passa på att köpa lite kläder till lillkillen och linser till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback