Lilllördag

Idag har jobbade jag 5 timmar på morgonen och det var gick bra och det var väldigt skönt att tiden gick så fort. Efter jobbet åkte jag hem och  duschade och vilade mig och åt lite mat. Sen bar det iväg upp till Stockfallet för att träffa Line. Det var väldigt trevligt, vi hann umgås lite med Jan och Lena och jag fick även äta god mat hos Line som Lena hade gjort. Sen cyklade jag hem till mig och nu sitter jag här i soffan och tittar på tv och tänker på allt mellan himmel och jord.

I morgon ska jag ta sovmorgon och bara slapp och det ska bli riktigt skönt! Sen kanske jag ska åka köpa lite fler flyttkartonger så jag kan packa ner allt. Kom på att jag måste rensa ut garderoben som jag ska ha med mig och även börja slänga massa skräp och gamla kläder som jag inte ska ta med. Kom på att jag ska ta med mig min 1.20(m) säng till lägheten så att vi har en till säng att ha i det blåa rummet.

Nu ska jag titta lite på tv och njuta av att jag kommer vara ledig i morgon.

Kommentarer
» linn holm

hallå där! grattis till lillkillen i magen =) då va de många från våran grupp från natur & hållbar utveckling =) jag du och kristin =) kul med babyboom =)

2009-07-31 01:09:07
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback