Lugn dag och massa mat...

Idag har det varit en riktigt lugn dag. Vi vaknade halv elva(!!!!) och gick upp och åt frukost. Efter det blev det tv-tittande och lite spel och sen så gick T ut och tränade och jag satt och pysslade med lite grejer här hemma. Sen åt vi lunch när T kom tillbaka och sen så satt vi och slappade lite till. Vid halv sex kom T:s mamma och pappa och syster och så åkte vi till Royal för att äta mat. Det var gott och trevligt  :)

Idag fick jag reda på att mor spenderade gårdagen på akuten med min mormor. Min mor och mormor hade varit hos doktorn för att kolla upp vad som är fel med mormors ben och då trodde läkaren att hon antagligen har en propp i benet så de fick bege sig till akuten. De skulle tillbaka dit idag och göra ett ultraljud på benet och se om det finns någon propp.  Hoppas att det inte är  en propp men vi får vänta och se...

Nu ska jag och T mysa framför tv:n

Kommentarer
» linn holm

ja de är inte så länge kvar för min del =)

men jag går ju inte kvar på skolan men de är kul att det är så många =)

2009-07-31 22:59:33
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback