Rastaflätor

Idag så har jag och Anna varit hos Antonia hela dagen för att fixa Annas hår. Jag trodde inte att det skulle ta så lång tid men vi var där från 09:30-15:30 och jag hade bara med mig ett äpple(ett stort sådant) så jag var väldigt hungrig mot slutet. Det var väldigt  roligt hos Antonia för hon är så snäll och rolig så tiden bara rann iväg.


Just nu sitter jag och hoppas på att min ryggvärk ska gå över så att jag kan göra något men just nu så orkar jag inte. Förstår inte varför jag ska ha så ont men jag antar att det beror på att magen och brösten har vuxit så mycket :(  I morgon ska jag och T iväg och paddla kanot så jag hoppas att ryggvärken har gått över tills dess annars vet jag inte hur det kommer gå.

Nu ska jag försöka äta lite av rabarberpajen som jag gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback