Ryggvärk

Har fått så fruktansvärt ont i ryggen igen, inte skoj! Har haft ont till och från under hela dagen men nu är det riktigt illa. Jag bestämde mig för att träna förut i hopp om att det skulle kunna hjälpa ryggen men än så länge har det inte blivit bättre. I morgon ska jag börja dagen med stavgång och se om det hjälper mig.

Idag så åkte T tillbaka till Arvika och det är väldigt tomt utan honom. Som tur är ska vi träffas snart igen, närmare bestämt på lördag då vi ska iväg och paddla kanot i St. Gla, det ska bli skoj.

Till veckan ska vi iväg och titta på barnvagn, hälsa på Emelie och Thomas(och kanske grilla, vem vet) och sedan ska vi iväg till Göteborg och ha det mysigt!  Jag tror även att vi ska förska hinna åka till Ikea  för att hämta en katalog och köpa lite flyttkartonger så vi kan börja packa ihop alla våra saker.

Nu ska jag lägga mig på golvet med fötterna på en pall och se om min ryggvärk minskar(ett tips som jag fått  från min kära mor).

Kommentarer
» Fredman

Hoppas din ryggvärk släpper snart sötis

2009-07-15 20:24:28
» Matilda

Tack älskling! Synd att du inte är här så du kunde massera mig.

2009-07-15 22:03:57
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback