Tisdag igen...

Idag är det tisdag igen och den här tisdagen har gått väldigt fort. Gick upp i ottan bara för att hinna till jobbet som jag skulle infinna mig på klockan 7!! Sen jobbade jag i 5 hela timmar för att sedan åka och hämta min mor.

Under eftermiddagen har jag burit ner allt mitt porslin från vinden och gått igenom det och jag har faktiskt  väldigt mycket.  Vi kommer inte sakna porslin i lägenheten, det är en sak som är säker. Senvar jag inne på Ikeas hemsida och tittade på lite saker som vi kanske behöver i lägenheten till oss och bebisen. Hittade en bra spjälsäng som vi får köpa någon gång i oktober eller november. Hittade en byrå när jag och mor var på Ikea som jag ska köpa( om jag får för T) och ha i lägenheten. Vill helst flytta nu men det är ju inte så lång tid kvar nu, så jag får bara vänta och så blir det väl dags snart... Hoppas att T ringer och kollar när vi ska få nycklarna snart =)

Ikväll ska jag ta det lugnt för jag ska upp tidigt i morgon igen men morgondagen blir sista dagen den här veckan som jag kommer tvingas gå upp för tidigt! Så efter i morgon har jag tänkt att jag ska kunna spendera lite tid med T eftersom vi inte har gjort det än under den här veckan. 

Nu ska jag sitta och njuta av att känna lillkillen fara omkring i magen.

Kommentarer
» Fredman

tror säkert den där byrån är fin =) Nu ska jag iväg och träna vi hörs sen ikväll puss

2009-07-29 18:10:18
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback