Tisdagen 7/7

Tänkte börja med att skriva om natten som måste ha varit den längsta natten i mitt liv. Igår så bestämde jag mig för att sova på luftmadrass eftersom det var ett tag sen jag gjorde det och så tänkte jag vara snäll och låta älsklingen få ligga i sängen eftersom jag gjorde det igår. I början gick det bra och jag somnade väldigt fort och sov bra fram tills klockan var runt 12. då vaknade jag helt plötsligt med världens ryggvärk! Jag hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Först låg jag kvar på madrassen och ändrade ställning ett antal gånger i hopp om att värken skulle försvinna, men icke. Sen gick jag upp och gick en stund i lägenheten för att sedan lägga mig på soffan. Efter att ha legat på soffan en stund så gick jag tillbaka och la mig i sängen bredvid älskligen och försökte somna om. Efter att ha ändrat ställning ett antal gå ner och flyttat ner till madrassen igen bestämde jag mig för att väcka T och beordra honom att hämta en värktablett. Efter att jag fick värktabletten dröjde det väl någon timme innan jag lyckades somna.


Idag så har jag och T varit på Rackstadmuseet och titta på utställningen som var där och sen gick vi även och tittade i Oppstuhage och där var det väldigt fint! Det var väldigt skönt att få vara ute och gå lite också och på vägen till Rackstamuseet plockade vi lite smultron.

Nu ska jag laga en mustig kasslergryta som vi ska äta ikväll, hoppas att den blir bra!

Kommentarer
» Matilda

Stackars dig! Men lite roligt att du verkligen beordrade honom att hämta en tablett haha!

2009-07-07 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback