Torsdag 16/7

Idag har det varit en lugn dag. Jag började dagen med en långpromenad med Line. Det var jättehärligt att gå ända tills det började ösregna på oss. Sen gick vi hem till mig och satt och pratade i flera timmar och det var trevligt.

I eftermiddags var jag hemma hos Anna och titta lite på film och sen gick jag hem för att baka en rabarberpaj och ostscones till oss som blev jättegott! Sen har jag spenderat en lång stund på yogamattan med fötterna på en pall för att försöka få ryggen att bli lite bättre och så fick jag lite massage av Anna vilket hjälpte lite.

I morgon ska jag packa inför kanotturen som jag och T ska på och så ska jag och Anna till Antonia och fixa Annas hår, det ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback