Bvc och joggingtur

Idag har vi varit på bvc och allt gick jättebra. Först satt vi och pratade en stund och då blev Filip hungrig så jag passade på att amma honom samtidigt. Sen var det dags för vägning och mätning och det gick bra. Filip har ökat 380 gram på 7 dagar så det var bra. Han hade även vuxit lite mer än 1 cm.

Efter att  vi hade varit på bvc gick vi en snabbis på stan och sedan gick vi hem. När vi kom hem ammade jag Filip och sedan satte jag på mig träningskläderna och drog ut. Jag och Matilda körde en väldigt lugn joggingtur som var perfekt för mig. Under kommande vecka ska jag börja styrketräna lite lätt här hemma och sen ska jag ta mina dagliga powewalks med Filip.

Vecka 47 kom jag upp i 19, 26 km, härligt!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa och se på generation fett :)

Kommentarer
» Anna

Oj, han växer så det knakar lille Filip!

2009-11-26 20:18:23
URL: http://idiotia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback