Första dagen

Idag är det första dagen som jag är föräldraledig. Jag har ju varit hemma 3 veckor(2 på neo och en hemma om man ska vara korrekt) men idag är det som sagt första dagen på föräldraledigheten. Idag skulle jag och Filip till gammelfarmor och gammelfarar men det blev ändrade planer för gammelfarmor skulle iväg och ta en svinis-sprutan så vi får komma dit i morgon istället.

Idag så ska jag försöka stryka all tvätt och ta med mig Filip till Arkivcentrum. Vi kommer antagligen inte hinna till Arkivcentrum idag men då får det bli på onsdag istället. Jag ser verligen fram emot att få komma dit, jag har gått förbi där många gånger men nu tänker jag äntligen gå in också! Jag hade ju tänkt att jag skulle spendera varje dag där medan jag gick och väntade på att Filip skulle komma ut, men han kom ju lite tidigare än väntat...

Nu har Filip ätit lunch och sover så skönt i mitt knä med MTV i bakbgrunden. Jag bloggar senare ikväll och då ska jag försöka lägga upp lite bilder från dagens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback