Onsdag

Så var det onsdag. Idag har vi inte gjort så mycket men det har varit skönt att bara tagit det lugnt. Morgonen började med att min bror Jacob ringde och väkte mig. Han ville komma förbi och hälsa på innan(!!) han skulle till skolan men det blev inget med det eftersom vi inte hade vaknat till liv.

Efter att vi hade titta på tv och ätit frukost var det dags att diska och plocka undan. Jag gjorde allt medan Filip tittade på... Idag skulle vi ha gått till Arkivcentrum men eftersom jag hade lite huvudvärk och insåg att det skulle bli svårt att hinna med allt som jag hade planerat att göra. Istället tog vi en långpromenad och nu sitter vi bänkade framför tv:n.

Jag hade tänkt att baka bullar idag men jag får se om jag hinner. I morgon ska vi till Bvc och mäta och väga Filip. Sen kommer Line hem till oss och vi ska fika och sen får vi se vad vi hittar på.

Nu sa jag fortsätta titta på tv och fixa med dagens överraskning till Thomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback