Snart är det dags!

Imorgon får vi ÄNTLIGEN åka hem! Det ska bli jätteskönt att få komma hem till lägenheten och slippa bo i dte här lilla rummet. Det ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen och bli lite normal igen. Imorgon kommer min mamma och hjälper oss att komma hem och sne kommer min pappa hem till oss och så ska vi äta mat tillsammans.

Idag är Thomas på jobbet en stund så jag och Filip får underhålla oss på egen hand. Jag ska passa på att packa ner alla saker så vi har det gjort och kan komma iväg så tidigt som möjligt!

Nu ska Filip äta lunch :)

Kommentarer
» Anonym

åh va skönt att komma hem, minns själva när vi låg inne tiden går så långsamt och de är tråkigt allmänt!

2009-11-04 12:44:19
» Matilda

Tiden har verkligen gått långsamt och det har inte funnits så mycket att sysselsätta sig med om dagarna. Hur länge låg ni inne?

2009-11-04 12:58:49
URL: http://mamamatilda.blogg.se/
» Anonym

jag låg inne 2 veckor för jag hade havandeskapsförgiftning men efter vi fick vår son låg vi inne 1 v

2009-11-04 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback