Söndag

Så var det söndag igen och idag är det en ny månad. Igår hade vi en väldigt mysig kväll. Först så var jag och Thomas och åt på patienthotellet så då fick Filip vara på Vaggan en stund. sen gick vi tillbaka till rummet och såg på tv och satt känguru med Filip större delen av kvällen.

Just nu sitter jag och tittar på bilderna från förlossningen och tänker tillbaka på hur förlossningen var. Nu i efterhan kan jag säga att förlossningen blev en drömförlossning! Jag är förvånad över att jag klarade av en hel natt med värkar hemma innan vi åkte in.  Nu när jag tittar på bilderna på Filip från förlossningen tycker jag att han ser mycket större ut än vad jag tyckte då. I början så tyckte jag att han var så liten och skör så jag var rädd för att vi skulle ha sönder honom när vi lyfte honom och så.

Nu ska jag förbereda mig inför Filips frukost. Inatt kom jag på att jag kan lyssa på min Ipod medan jag ammar så det ska jag göra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback