Tisdag

Idag när jag vaknade märkte jag att solen sken in genom fönstret, underbart! Idag ska vi ta en långpromenad i solen och i eftermiddag ska vi träffa Mia på stan och ta en fika.

Igår var Mattias(Filips morbror) här och gav Filip en Manchester United-fotboll som han köpte i helgen när han var och tittade på Manchester United -Everton. Sen åt vi världens vattnigaste potatisgratäng som jag hade gjort och tittade lite på tv. Min bror och mamma var också här en stund tidigare på dagen och vi fikade lite och tog en promenad i regnet.

Nu ska vi fortsätta titta på True Blood innan vi beger oss ut i det fina vädret :)

Kommentarer
» Anna

Jag vet, visst är det otroligt! Solen sken idag! Soool ^^



True Blood, säsong 1 eller 2?

2009-11-24 17:18:16
URL: http://idiotia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback