3 dagar kvar

Idag har jag varit på skolan och haft en föreläsning och efterr det så hade vi seminarie. Nu är det bara 3 skoldagar kvar och sedan börjar jag mitt studieuppehåll. Det ska bli jätteskönt att bara få vara hemma och ta det lugnt innan förlossningen. Jag känner mig jättefrånvarande när jag är i skolan och det är svårt att hänga med. Allt jag tänker på nu är hur det ska bli när bebisen kommer och sen vill jag fixa till allt så det är färdigt när han kommer.

Idag ska jag på väntabarngympa och jag hoppas att det blir riktigt roligt :)

Kommentarer
» Matilda

Läste för ett tag sen att föräldralediga är de som är lyckligast av alla, så då får du reda på om det stämmer snart då! :D

2009-10-22 17:04:20
» Matilda

Ja jag såg det, nu är det inte så många dagar kvar så snart får vi veta hur det är :)

2009-10-22 17:06:44
URL: http://mamamatilda.blogg.se/
» Sanne

sv: Tack! :) Nej inga på magen iaf, har fått några små på bena, du då?

2009-10-22 17:22:11
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback