Det tar sig!!

Så var det mådag igen och vi är pigga och glada. Natten gick jättebra och Filip var väldigt hungrig och åt om bara den. Jag hade väldigt konstiga drömmar inatt men jag lyckades ändå sova en hel del.

Idag så har underläkaren varit här och tittat lite på Filip och hon ska komma tillbaka senare idag och titta lite på  Filip och försöka avgöra hur gammal han kan vara. Han är ju väldigt mogen för att vara född i vecka 32+5 så vi ska försöka ta reda på om han är äldre än vad vi tror.

Idag så upptäckte jag att mjölken har börjat rinna till, underbart!! Jag vart lite frustrerad igår när det inte gick så bra att amma och pumpa men idag har det gått utmärkt så nu är jag glad igen.

Nu ska jag sätta mig och läsa en skvallertidning som min man nyss var och köpte till mig :)


Kommentarer
» Matilda

Vad skönt att allt verkar gå bra :D Inte helt fel att byta kurslitteraturen mot skvallertidningar, önskar att jag också kunde det ;)

2009-10-26 11:55:10
» Matilda

Nej det är inte dumt alls, du kanske borde överväga att skaffa barn ;) Jag hoppas vi får komma hem snart så jag får träffa dig och Faxe! :)

2009-10-26 11:57:03
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback