Födelsedag

Idag är det min födelsedag och det känns lite konstigt att fira den här på sjukhuset. Jag hade planerat att ha släktkalasa den här helgen och nästa helg skulle vi vara ett gäng somskulle ut på Nöjes och fira men nu blir det andra planer. Idag kommer min mamma, Thomas föräldrar och 2 av mina syskon hit för att fira mig lite, det ska bli skoj.

Efter firandet ska jag och Thomas ta en liten promenad, ska bli skönt att gå komma ut. Personalen ska vara barnvakt medan vi är ute :)

Idag har vi även samtal med underläkaren och kuratorn och vi pratade lite om hur det känns att vara här och sen lite om hur länge vi ska stanna och så. Vi fick även reda på att testet som gjordes på Filip imorse visade att han var född i vecka 34+5, alltså var han 2 veckor äldre än vi trodde :)

Kommentarer
» Anonym

grattis på födelsedagen! Skönt att han var född i v 34+5, klarar de lite mer de mindre :)

2009-10-27 15:30:42
» Matilda

Tack! Ja det är skönt :)

2009-10-27 18:13:47
URL: http://mamamatilda.blogg.se/
» Alexandra

Grattis i efterskott! :D

Hade fullt upp igår :P Vattengympan va bra! :)

Hade du en bra födelsedag igår? :D

2009-10-28 07:19:01
URL: http://alexzandrah.blogg.se/
» alexandra

jag vet inte riktigt men har fått det förklarat för mig att det verkar som att det är sammandragningar. Har tid hos Bm på fredag så ska prata med henne då.

Åh va mysigt med fika med nära & kära! :D

Idag blir jag nog sängliggande. måste försöka städa lite här hemma sen också men ska vila så mycket som möjligt.

Vad ska du hitta på idag?

2009-10-28 10:33:30
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback