Full rulle

Idag har allt gått i ett och jag känner mig helt slut. Morgonen började med att jag skulle tvätta och det var enormt mycket tvätt som skulle bäras ner till tvättstugan. Under tiden som tvätten tvättades och torkades sprang jag omkring i lägenheten och plockade och diskade. Efter att jag var färdig med det så cyklade jag in till stan för att träffa Anna E. Vi gick och åt på Nya Peking och sen gick vi på stan en stund. Efter att vi var färdiga på stan gick vi hem till mig och satt och pratade och hade väldigt trevligt.

Nu sitter jag och väntar på att Jacob och Elin ska komma och hämta mig. Vi ska till papi och laga mat och T kommer dit lite senare för han skulle ut och springa en tur och sedan springa hem till papi.

I morgon ska vi och hälsa på T:s mormor och morfar och hans farmor och det ska bli roligt :)

Kommentarer
» Alexandra

Okej,det är nog bäst att inte anstränga sig så mycket direkt efter att man fått vaccinet. Å va roligt! :D Jag ska faktiskt hälsa på min sambos mamma & kanske hans mormor imorgon :) Är sugen på att gå på bio med.

Ha en underbar helg :D

2009-10-16 21:56:57
URL: http://alexzandrah.blogg.se/
» T

Låter som en toppen dag!

2009-10-18 13:33:03
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback