Om mig

Jag föddes den 27 oktober 1989 i Cali, Valle del Cauca och jag bodde i Cali tills jag var nästan 1 år då mina adoptivföräldrar och min adoptivbror kom och hämtade mig. Jag är uppvuxen i Karlstad och jag trivs väldigt bra här.  Jag läste samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning språk på gymnasiet och efter gymnasiet fortsatte jag att läsa till lärare och det är det jag håller på med nu.

I januari 2008 gjorde jag en resa som kom att förändra mitt liv totalt. Jag åkte tillsammans med min adoptivpappa och 14 andra adopterade ungdomar och deras föräldrar till Colombia. Under mina två veckor i Colombia fick jag chansen och träffa min biologiska familj och det är det bästa som har hänt mig! Efter många års funderingar och ovisshet så fick jag äntligen träffa min mamma och mina syskon och det var en jättehäftig upplevelse och jag känner även att jag har blivit mer hel som människa efter resan.

Idag så bor jag i en lägenhet i Karlstad tillsammans med min sambo Thomas. På dagarna är jag på universitet och pluggar och när jag inte är där så försöker jag umgås med mina vänner och familjen. I början av december beräknas mitt och Thomas första  barn komma och det ska bli jätteroligt!

Det här var en kortfattad presentation av vem jag är och ställ gärna frågor om det finns något ni funderar på :)

Kommentarer
» Soppe

Jag har fått den av min mamma, jag har tydligen haft den när jag var liten. :)

2009-10-18 15:39:55
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
» Sam

Snygg blogg! =D

2009-10-18 16:16:08
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback