Ont i armen

Idag har jag varit och fått vaccin mot nya influensan så nu har jag lite ont i armen. Jag hade tänkt att träna ikväll men hon som stack mig tyckte att jag skulle ta det lugnt ikväll så det blir ingen träning idag. Efter föreläsningen och sprutan så åkte jag hem och diskade en stund. Sen så gick jag och Line på stan och fikade, det var riktigt trevligt.

Nu har jag äntligen skrivit inbjudan till sista festen innan bebisen kommer och jag ser fram emot den jättemycket :)

Nästa vecka är det näst sista veckan i skolan innan jag ska gå på ett års ledighet. Jag tycker at tdet ska bli väldigt skönt att få sluta skolan och vara hemma och ladda inför förlossningen. Fram tills bebisens ankomst har jag tänkt att ägna mig åt min favorithobby, släktforskning och sen ska jag även försöka träffa alla vänner som vill och kan träffas på dagtid. Sen ska jag läsa mina böcker om barnuppfostran, hur det är att leva med barn och förlossningar.

Om det är någon som har förslag på vad jag kan hitta på fram tills att bebisen tittar ut får ni gärna skriva det :)

Kommentarer
» Alexandra

Okej :) Jo igår kväll vart jag lite öm i armen, kunde inte sova på den. Och nu när jag vaknade så är jag mer öm men inte röd eller så. Hoppas det går över senare idag :)

Ska du hitta på något skoj i helgen?

Hur va vänta barn gympan? :)

2009-10-16 07:17:50
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback