Tisdag

Idag var det dags för ett nytt besök hos barnmorskan. Idag så pratade vi lite om förlossning och tiden efter man har fått barn. Sen mättes det och lyssnades på Gundes hjärtljud och allt såg bra ut.  Jag fick även med mig lite broschyrer hem. Anneli berättade även att hon har lämnat förlossningsfilmen i Maritas fack nu så nu kan vi äntligen titta på den. Efter jag var färdig där åkte jag och mor på stan och fikade och letade present till Em.

Nu ska jag och T sjunga lite och titta på tv :)

Kommentarer
» Alexandra

Mmm glassen & frukten va gör gott. :) Åt det nyss igen :P

Va skönt att allt va bra me dig & bebisen! :D

Njae idag har jag haft väldigt ont pga foglossningen usch. Ska försöka va inne hela dagen imorgon och vila mig. Bara ta en liten promenad till affären.

2009-10-13 20:54:57
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback