Tvätt

Så var det torsdag igen... Är jättetrött så det blir bara ett kort inlägg idag. Min mamma var här och åt med oss för ett tag sedan och sedan satt vi och pratade och tittade lite på tv och det var trevligt. När mamma hade åkt så började vi tvätta och nu sitter vi och väntar på att tvätten ska bli torr.

Nu har vi bott i lägenheten i 1 månad och det känns som om tiden har gått hur fort som helst sen vi flytta hit. Idag är det även 26 dagar kvar tills jag fyller år och 16 dagar kvar till Em fyller 30 =)

Idag har bebisen varit väldigt livlig och sparkat riktigt hårt och många gånger har han fått in en fullträff mot min urinblåsa vilket är mindre skönt. Lillkillen verkar ha hittat sin favoritsida i magen också för han sparkar och buffar väldigt mycket på min högra sida och extremt lite på min vänstra. Önskar att han kunde byta sida ibland för det är ganska tröttsamt att bara bli sparkad på en sidan...

Nu ska vi titta på tv och vänta på tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback