Äntligen hemma

Nu är jag änteligen hemma från Mattila och det känns så skönt. Jag blev lite åksjuk på vägen hem vilket inte var så mysigt men nu mår jag bättre.

Jag valde att åka hem till mamma när vi kom hem efter som T är i Stockholm och ska springa Lidingöloppet.  Det ska bli skönt att få bli om pysslad ikväll :)

Idag var jag förbi hemma hos Elin en stund och fick se overallen som hon har köpt till lilleman och den var hur söt som helst. Den kommer vara perfekt att ha på honom hem från BB :)

Kommentarer
» Matilda

Om man tittar snabbt ser "Mattila" ut som "Matilda" såg jag nu haha! Det ska bli jätteskoj att träffas imorgon! :D

2009-09-25 20:13:05
» Matilda

Ja du, har inte tänkt på det innan. Ja det ska bli jätteroligt! Ska bli skoj att få se hur ditt hår ser ut :D

2009-09-25 20:34:56
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback