Bläää....

Just nu har jag en sån hemsk halsbränna, det är inte alls skoj. Glukosbelastningen gick bra idag men det var väldigt tråkigt att vänta i 2 timmar. När jag låg och väntade kom Anneli och passade på att ta mitt blodtryck, mäta mitt sf-mått och kolla bebisens hjärtslag. Hon skulle försöka hitta någon bra förlossningsfilm som hon skulle ge till Marita om någon då hon ska jobba på förlossningen. Hoppas det blir en riktigt bra film :)

Efter jag var färdig på vårdcentralen åkte jag hem till papi och hämtade lite saker och sen åkte jag och Anna in till stan. När jag kom hem packade jag lite inför resan och sen gick jag och la mig en stund.

På eftermiddagen kom min storebror förbi en snabbis och efter att han hade varit här gick jag och Matilda på en promenad med Faxe. Det var väldigt härligt ute och det är så fina färger nu när det är höst.

Nu ska jag och T titta på tv och sen ska vi springa ner och hämta tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback