En trevlig eftermidddag

Idag så har jag varit på Lunnevi hela förmiddagen eftersom klassen var med på Lunnevispelen. Sen åkte jag hem och bytte kläder och gick in till stan för att träffa Line. Vi gick och tittade på lite olika saker och fixade 14-dagars periodkort till mig och sen gick vi och fikade. Vi pratade om massa saker och det var väldigt trevligt. Jag fick även prata lite om mina framtidsplaner och det var skönt att få någon att bolla alla tankar med.

I morgon ska jag hålla i en lektion och det ska bli spännande. Sen ska jag åka hem till pappas hus för att träffa någon som ska kolla så att fjärrvärmen har blivit rätt installerad.

Kommentarer
» Matilda

Coolt att få hålla en egen lektion, det blir säkert kul! Du kanske kan ha en lektion för mig sen om hur facebook fungerar! :D

2009-09-16 22:24:43
» Matilda

Självklart kan jag hålla en lektion om hur Facebook fungerar ;) Du kan få hjälpa mig att titta på något program som kan passa mig :)

2009-09-17 06:54:25
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback