Ledig dag

Idag är jag ledig vilket betyder att jag har massa tid att fixa till allt här i lägenheten. Vi lyckades boka tvätt-tid igår så idag ska det det tvättas mycket kläder :) Sen ska jag packa upp mer saker som ligger i lådor och bära upp en del kartonger till vinden.

Inatt har jag sovit ganska bra men jag har drömt väldigt mycket konstiga drömmar, vilket jag brukade gör innan jag blev gravid också men nu så tycker jag att det har blivit fler konstiga drömmar än tidigare. Sen så har jag märkt att jag har börjat gå på toaletten väldigt många gånger per natt, känns som om jag inte gör något annat än att springa på toaletten i ett.

Här kommer lite bilder från lägenheten

Kommentarer
» Kristin

vilken fin lägenhet :) jag springer också på toa i ett, lite tjatigt, hehe

2009-09-07 11:25:37
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback