Måndag

Idag så har jag haft min första vfu-dag och det var jätteskoj. Den här perioden ska jag vara med i en 5:a och jag tror att det kommer bli riktigt bra.

idag så har jag varit ute på en riktigt lång cykeltur och jag cyklade sammanlagt 13 km och det var jättehärligt. I morgon ska jag cykla samma sträcka igen. Jag märker att jag inte får inte ont i ryggen när jag rör mig mycket så jag ska försöka träna 3-4 gånger i veckan så att ryggen mår bra.

Ikväll ska jag och älsklingen titta på svenska Hollywoodfruar på 3:an, tror att det kan vara ett ganska roligt program.

Kommentarer
» T

Hoppas barnen är snälla mot dig hela veckan nu =)

2009-09-15 18:27:19
URL: http://julle1982.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback