Onsdag

Idag har jag varit ledig hela dagen och det har varit jätteskönt. Dagen började med att jag städade här hemma i ett par timmar för att sedan bege mig ut i skogen tillsammans med Matilda. Vi gick upp till Lambergsskogen och fotade lite och det var roligt men väldigt kallt.

Efter att vi hade fotat färdigt så gick jag hem och bytta väska och sedan åkte jag hem till min farmor och farfar. Hos farmor och farfar fick jag fika och sen fick jag en ny stavmixer av farmor. Den kommer användas flitigt! På vägen hem gick jag förbi Jacob och Elin och hämtade mina nya skor =)

Nu ikväll så har jag och T haft förlossningskväll med Marita och det har varit jättebra! Vi pratade lite om förlossningar och tiden efter en förlossning. Nästa gång ska vi se på en förlossningsfilm och prata lite mer om hur en förlossning kan gå till, det ska bli spännande.


Kommentarer
» Thomas

Jätte söta bilder =)

2009-10-01 09:54:19
URL: http://julle1982.wordpress.com
» Matilda

Det var verkligen skoj igår, vi får fota igen snart tycker jag :D

2009-10-01 12:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback