Ont i fötterna...

Idag har jag fixat jättemycket här hemma. Har packat upp väldigt många flyttkartonger och burit massa böcker, dvd-filmer och cd-skivor. Jag har även packat upp alla mina kläder. Imorse var jag och städade på pappas kontor i ett par timmar och sedan promenerade jag hem och tog det lugnt en stund. Sen åkte jag, pappa och Jacob och åt och efter det åkte vi hem till pappa och fixade med lite saker.  Sen åkte jag hem och började packa och inte förrän nu blev jag klar.

Natten till idag har jag inte sovit så jättebra för jag har haft ont i ryggen så hoppas att jag får sova bättre inatt. Nu ska jag titta på tv och dricka lite mjölk.

Kommentarer
» Mr T

Du är så duktig älskling. Men du får ta det lugnt så du inte sliter ut dig puss

2009-09-11 20:34:24
URL: http://julle1982.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback