Söndag

Idag är det söndag igen... Idag så började dagen med att vi satt tittade på tv i ett par timmar och sen gav sig T ut och sprang och jag stannade hemma och läste lite. Sen så blev det fotboll och idag var det Man Unt som mötte Man City. 

Nu under kvällen så har vi varit hos mamma och Håkan och Jacob och Elin var också där. Vi åt hemmagjord pizza och pratade och det var väldigt trevligt. Jag fick även tag på Marita och vi bestämde att vi ska ha den första förlossningskvällen den 29/9 och sen ska vi ha en till då vi ser på en förlossningsfilm och pratar om sånt som vi vill prata om. Det visade sig att min barnmorska har en film som Marita ska få låna som vi kan få se på, hoppas att det är en bra film.

I morgon är det dags för skola igen och i morgon kväll ska jag och Line på yoga och det ska bli toppen!

Kommentarer
» Matilda

Vad snygg bloggen har blivit! :D

2009-09-21 14:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback